zaterdag 22 september 2012

Hartje van tafelzeil.

Zo zit je dus in één keer helemaal in de hartjes.
Ze zijn eigenlijk ook wel leuk om te maken.
Op de site van miekscreaties zag ik deze leuke kleine hartjes.

Van mijn oude tafelzeil, (om in het kader van recyclen te blijven) die echt aan vervanging toe was heb ik direkt maar even zo'n hartje gemaakt.
Natuurlijk had ik niet de goede kleuren lint, maar ja, dat mag de pret niet drukken.

Op zich vind ik het wel goed gelukt, alleen het garen wat ik gebruikte (catania) vond ik iets te dik voor het formaat hartje dat ik gebruikte. (ong. 7 cm).
En de punt......daar moet ik nog een leuke oplossing voor bedenken.
Misschien iets van een belletje of een kwastje van garen.


Mwah, voor de eerste keer........
En ze zeggen.....oefening baart kunst. Dus de volgende zullen wel beter worden.




Fijn weekend.

4 opmerkingen:

  1. Mooi hartje!
    Ik nomineer je voor de Liebster Blog Award.
    Kijk even op mijn blog voor meer info.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gemaakt!! Ik vind ze goed gelukt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iemand ervaring met tafelzeil online bestellen? Bijvoorbeeld op TafelzeilOnline.com? Krijgt goede beoordelingen op kiyoh. Maar misschien dat hier iemand ervaring heeft.

    Gr Nath

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nathalie, ik ben niet bekend met TafelzeilOnline.com. Wat ik gebruikt heb is wat harder, en misschien dat het een beetje gaat scheuren onder de machine? Op het stoffenspektakel in Zwolle heb ik wel een soort van geplastificeerd katoen gezien. Ook erg mooi en in allerlei kleurtjes.

      Succes.

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje. Groetjes, Agnes.

http://shabbyblogs.com/storage/old/IsabelleM.jpg